webshop algemeen
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, maar het is wel handig omdat je dan makkelijk kunt terug vinden welke producten je eerder hebt besteld.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten: wat moet ik doen?
Ga naar mijn account en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Volg dan de stappen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Ga naar mijn account en klik op ‘accountgegevens’. Verander hier je wachtwoord.
Naar welke landen versturen jullie?
Naar Nederland en België. Wil je dat wij iets versturen naar een ander land, neem dan contact op met info@huidtherapiebijlori.nl.
Welke betaalmethoden accepteren jullie in de webshop?
Betaal met iDEAL via internetbankieren.
Je wordt veilig en vertrouwd doorgestuurd naar de betaalomgeving van je eigen bank. Er worden geen extra kosten gerekend bij deze betaalmethode.
Blijven mijn persoonlijke gegevens veilig?
Ja, bekijk hier ons privacybeleid.
Bestelling plaatsen
Hoe plaats ik een bestelling op jullie site?
Een bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig.
- Ga naar de webshop.
- Klik op het gewenste product.
- Selecteer ‘inhoud’ (zoals 50ml of 30g) en eventueel andere opties.
- Voeg toe aan winkelmandje.
- Vul je gegevens in en betaal.
Zodra de betaling is voltooid, is de bestelling geplaatst.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Ja, bel hiervoor naar 0612418373.
Bel ook gerust als je niet precies weet welk product het beste is voor jouw huid. Dan helpen we je graag verder.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Kortingscodes kunnen in het afrekenproces worden toegevoegd. De korting wordt dan automatisch berekend. Iedere code is gekoppeld aan een actie en is een bepaalde periode geldig.
Zijn de verzendkosten gratis?
De verzendkosten naar Nederland en België zijn gratis vanaf € 75,-
Kan ik mijn bestelling annuleren of er wijzigingen in aanbrengen?
Ja, en dit gaat het snelst als je belt naar 0612418373 of stuur een e-mail naar info@huidtherapiebijlori.nl. Wanneer het pakket al verzonden is, kunnen er mogelijk extra kosten bij komen.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Wanneer de betaling is geslaagd, is de bestelling goed binnengekomen en gaan wij direct voor je aan de slag!
Je kunt hier je bestelling volgen.