Ik kom voor het eerst bij jullie in de praktijk
Hoe kan ik een afspraak maken?
- Bel naar 0612418373.
- Mail naar info@huidtherapiebijlori.nl.
- Vul het contactformulier in.
- Of plan zelf je afspraak in via de online agenda.
Heb ik een verwijsbrief nodig om naar de praktijk te komen?
Nee, als Huidtherapeut zijn wij direct toegankelijk. Je kunt gelijk een afspraak inplannen voor een gratis intakegesprek.
Hoe moet ik mij voorbereiden op het gratis intakegesprek?
- Vul het aanmeldformulier in dat je krijgt per e-mail.
- Kom zonder make-up naar de praktijk (oogmake-up kan wel).
Lees hier nog meer tips om je voor te bereiden op het intakegesprek met de Huidtherapeut.
Is een telefonisch intakegesprek mogelijk?
Ja, bel naar 0612418373.
Do you speak English?
Yes, it is possible to come to the practice if you speak English.
Algemene vragen over de praktijk
Voor welke behandelingen kan ik bij jullie terecht?
- Acne behandelingen
- Litteken therapie
- Pigmentvlekken
- Ongewenste haargroei
- Plekjes verwijderen
- Camouflage therapie
- Rode, gevoelige huid, rosacea
- Huidverbetering
- Fijne lijnen en rimpels
- Huidverjonging
- Schimmelnagels
- Spatadertjes benen
- Laser behandelingen
- Peelings
- Microneedling
- Coagulatie
- Overige huidklachten
- Problemen met de huidbarrière
Je bent ook welkom voor leefstijl-, voeding- en mindset adviezen met betrekking tot de huid. En voor hulp bij huidproducten op basis van ingrediëntenlijsten.
Zijn jullie erkend?
Ja. Wij zijn aangewezen door alle zorgverzekeraars en erkend door het Kwaliteitsregister Paramedici (BIG-register) en AGB geregistreerd.
KP nummer: 39911517088
AGB code: 90047100
AGB praktijk: 90091398
Zijn jullie lid van de NVH?
Ja. Wij zijn lid van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH).
NVH nummer: 521219
Hoelang zijn jullie al Huidtherapeut?
Lori is sinds 2012 werkzaam als Huidtherapeut en heeft jarenlang in grote huidklinieken gewerkt en als zzp’er bij professionele eenmanszaken. Sinds 2022 is ze haar eigen praktijk in Zoetermeer begonnen.
Waar kan ik reviews lezen of plaatsen?
Bekijk hier onze reviews.
- Geef je waardering op Zorgkaart Nederland.
- Schrijf een review op Google.
Waar kan ik de resultaten zien?
Bekijk hier de resultaten.
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet kan nakomen?
Als je verhinderd bent, geef dit dan uiterlijk 24 uur van te voren door via e-mail (info@huidtherapiebijlori.nl), telefonisch of WhatsApp (0612418373).
Als je niet verschijnt of de behandeling niet kan doorgaan omdat de adviezen niet in acht zijn genomen, kan de voorgenomen behandeling en/of het intakegesprek (á €45,-) geheel dan wel gedeeltelijk in rekening worden gebracht.
Bereikbaarheid van de praktijk
Waar is jullie praktijk?
Javalaan 422 (wijk: Oosterheem)
2721 KE Zoetermeer
Tel. 0612418373
Mail: Info@huidtherapiebijlori.nl
Kan ik zomaar langskomen bij de praktijk?
Nee, wij werken alleen op afspraak zodat we je alle tijd, rust en ruimte kunnen bieden.
- Bel voor vragen naar 0612418373
- Of boek een gratis en vrijblijvend gesprek.
Kan ik gratis parkeren bij jullie?
Ja, rondom de praktijk is alles gratis parkeren.
Is de praktijk makkelijk bereikbaar met het OV?
Ja, neem de randstadrail HTM lijn 4 richting Lansingerland-Zoetermeer.
Bij de halte Javalaan stap je uit, vlakbij de praktijk.
Zitten er nog meer bedrijven jullie adres?
Ja, Huidtherapie bij Lori zit op hetzelfde adres als Studio ‘t Nageltje. Hier kun je terecht voor (medische) pedicure, manicure en beautybehandelingen.
Vragen over betalingen en verzekeringen
Wat kost de behandeling?
In de online agenda vind je de prijzen achter de behandelingen of bekijk de tarieven pagina.
Worden behandelingen bij jullie vergoed?
Ja. Huidtherapie bij Lori is aangewezen door alle zorgverzekeraars. Als je dus recht hebt op vergoeding, kun je hier ook aanspraak op maken!
Lees ook: Vergoeding Huidtherapie.
Hoe kan ik betalen in de praktijk?
- Contant (het liefst zoveel mogelijk gepast).
- Contactloos (op je telefoon vanuit je eigen veilige bankomgeving).
Hoe moet ik mijn factuur indienen bij mijn zorgverzekeraar?
Na de behandeling en betaling krijg je de factuur per e-mail. Deze kun je direct indienen bij je zorgverzekeraar.
Algemene vragen over de webshop
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, maar het is wel handig omdat je dan makkelijk kunt terug vinden welke producten je eerder hebt besteld.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten: wat moet ik doen?
Ga naar mijn account en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Volg dan de stappen.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Ga naar mijn account en klik op ‘accountgegevens’. Verander hier je wachtwoord.
Naar welke landen versturen jullie?
Naar Nederland en België. Wil je dat wij iets versturen naar een ander land, neem dan contact op met info@huidtherapiebijlori.nl.
Welke betaalmethoden accepteren jullie in de webshop?
Betaal met iDEAL via internetbankieren.
Je wordt veilig en vertrouwd doorgestuurd naar de betaalomgeving van je eigen bank. Er worden geen extra kosten gerekend bij deze betaalmethode.
Blijven mijn persoonlijke gegevens veilig?
Ja, bekijk hier ons privacybeleid.
Vragen over een bestelling plaatsen in de webshop
Hoe plaats ik een bestelling op jullie site?
Een bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig.
- Ga naar de webshop.
- Klik op het gewenste product.
- Selecteer ‘inhoud’ (zoals 50ml of 30g) en eventueel andere opties.
- Voeg toe aan winkelmandje.
- Vul je gegevens in en betaal.
Zodra de betaling is voltooid, is de bestelling geplaatst.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Ja, bel hiervoor naar 0612418373.
Bel ook gerust als je niet precies weet welk product het beste is voor jouw huid. Dan helpen we je graag verder.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Kortingscodes kunnen in het afrekenproces worden toegevoegd. De korting wordt dan automatisch berekend. Iedere code is gekoppeld aan een actie en is een bepaalde periode geldig.
Zijn de verzendkosten gratis?
De verzendkosten naar Nederland en België zijn gratis vanaf € 75,-
Kan ik mijn bestelling annuleren of er wijzigingen in aanbrengen?
Ja, en dit gaat het snelst als je belt naar 0612418373 of stuur een e-mail naar info@huidtherapiebijlori.nl. Wanneer het pakket al verzonden is, kunnen er mogelijk extra kosten bij komen.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Wanneer de betaling is geslaagd, is de bestelling goed binnengekomen en gaan wij direct voor je aan de slag!
Je kunt hier je bestelling volgen.